Dramă, Comedie
Mags este însărcinată în nouă luni și încă nu e sigură că își dorește copilul. După 38 de săptămâni de zâmbete forțate și îndoieli lăuntrice, singurătatea o face să caute sprijin într-o vizită care o împinge de la autocompătimire spre acceptare. Nu prea are cum să dea înapoi! PUSH explorează aspectele mai puțin discutate ale sarcinii - frica, ambivalența, „horror-ul” corporal - și regândește doliul în lumina nașterii unei noi vieți. O perspectivă unică, tandră și amuzantă asupra unei călătorii profund personale.