The Baby Shower
May și Christian așteaptă primul lor copil. Dar nu se așteaptă la mulțimea de invitați adunați în apartamentul lor întunecat pentru un baby shower surpriză. Pe măsură ce șocul se disipează și încep discuțiile centrate pe bebeluș și întrebările intruzive, devine limpede că „fericitul” cuplu ascunde mai mult decât simple stângăcii sociale.