Arpo
Arpo a fost proiectat să fie un robot de război, fiind gândit ca o mașinărie de luptă. Dar, când pacea s-a instaurat în lume, Arpo a fost reprogramat pentru a oferi îngrijire și afecțiune și a fost desemnat Robot Dădacă!
Arpo și Daniel cultivă o plantă periculoasă, care atacă tot ce mișcă. Ce urmează să se întâmple?
Daniel vrea să meargă, iar Arpo e hotărât să îl ajute. Îl va ajuta Arpo să facă primii pași?
Arpo și Dădaca-botul fac concurs la o întâlnire de joacă. Cine face un turn de cuburi mai înalt?
Arpo și Daniel fac o plăcintă, iar Veveriță crede că a lui ar trebui să fie toată.
Arpo și Daniel ridică zmeiele pe care le-au făcut, dar deranjează cu ele și se trezesc atacați.
Daniel demonstrează că știe să își conducă mașinuța, dar îi provoacă lui Arpo o mulțime de probleme.
Arpo și Daniel tocmai s-au mutat în noua casă și e plin de cutii peste tot, dar ceva lipsește.
Veveriță descoperă că familia lui s-a mutat și pornește într-o odisee în căutarea lui Arpo.
Arpo și Daniel descoperă din greșeală că pot controla casa cu vocea, dar vor exagera cu asta?
Arpo are multe treburi, așa că apelează la roboțelul OPRA, dar lucrurile nu merg conform planului.