Odată prințesă, mereu prințesă
Prin imaginație și o prietenie de-o viață, două fete creează o lume magică a prințeselor. Acest scurtmetraj explorează tărâmurile fermecate pe care le clădesc în joacă și legătura lor eternă cu universul Prințeselor Disney.