Bruno își croiește drum prin oraș căutându-și sufletul. Mânat de curiozitate, de o imaginație provocatoare și de oglindirea sa nebunească asupra realității, el abordează o cu totul altă percepție asupra orașului. Bruno adună șabloane, spații și suprafețe și ne arată orașul așa cum nu l-am mai văzut până acum.