Mumatar
O femeie de serviciu de vârstă mijlocie și mamă singură se străduie să facă față singurătății când singurul ei copil pleacă de acasă. Ea se reinventează ca super-eroină pentru a-i înfrunta pe bătăușii locali.
Sandra, o mamă singură de vârstă mijlocie, suferă de singurătate când singurul ei copil pleacă de acasă pentru a studia la universitate. În drum spre casă de la slujba ei de femeie de serviciu de la o școală, ea este martoră la un incident de agresiune care implică un băiat de 11 ani și un grup de adolescenți. Măcinată de vinovăție pentru că nu a intervenit, Sandra caută o modalitate de a îndrepta lucrurile. Inspirată de interesul fiului ei pentru avatarele jocurilor pe computer, ea îmbracă un costum croit în casă și devine un super-erou local în viața reală.