Dramă, Maturizare
Când Ella avea 12 ani, a avut prima ceartă. Și tot când avea 12 ani, a descoperit sexualitatea. Acum, la 18 ani, Ella reflectă asupra modului în care obsesia ei pentru cel mai bun prieten al fratelui ei, Moise, i-a lăsat un secret pe care încă îl poartă.