Hard Way: The Action Musical
În primul Action Musical din lume, Jake și echipa sa SWAT iau cu asalt o fabrică abandonată pentru a-l doborî pe cel mai periculos terorist din țară. Cântând și dansând, firește.
Jake își pierde cel mai bun prieten, pe Zach, într-o operațiune S.W.A.T. în apropiere de Detroit. Opt luni mai târziu, Jake și echipa sa încearcă să captureze „Mama” - teroristul responsabil de moartea lui Zach. În timp ce cântă și dansează, se luptă să-și facă drum prin inamici. Dar apoi setea oarbă de răzbunare a lui Jake îi aduce la cheremul unui lunetist. Numai recunoscându-și adevăratele sentimente va putea Jake să salveze situația.