Regulile regale din Africa
Un serial documentar care urmărește trei surori ghaneze de douăzeci de ani din Columbus, Ohio. Surorile Agyekum trăiesc în lux, pentru că sunt fiicele descendenților cu sânge albastru ai celor mai bogate și mai puternice două regate ghaneze. Totuși, odată cu privilegiile vine și responsabilitatea.
Un serial documentar care urmărește trei surori ghaneze de douăzeci de ani din Columbus, Ohio. Surorile Agyekum trăiesc în lux, pentru că sunt fiicele descendenților cu sânge albastru ai celor mai bogate și mai puternice două regate ghaneze. Totuși, odată cu privilegiile vine și responsabilitatea. În spatele ușilor închise, urmăritorii aruncă o privire asupra vieții duble pe care o duc surorile, viață care ar putea mânji reputația nobilă a familiilor lor.