Het Geheim
Ben, în vârstă de opt ani, învață arta magiei și devine fascinat de trucul dispariției. Dar când prietena sa, Sylvie, pare să fi dispărut literalmente, jocul se transformă într-un scandal național. Ben și familia sa sunt prinși într-un mister palpitant. Ben trebuie să afle ce e adevărat sau doar o iluzie.