Achter De Wolken
La cincizeci de ani după ce idila lor din tinerețe a fost întreruptă, Emma și Gerard se reîntâlnesc. Ea s-a căsătorit cu cel mai bun prieten al lui, dar acum, cu viețile trăite, se îndrăgostesc din nou. Pot ei reaprinde o pasiune lăsată latentă timp de o jumătate de secol? Povestea lor este cea a unei iubiri finale uluitoare, simțită cu intensitatea primei.