Pietje Bell 2: De jacht op de tsarenkroon
Pietje Bell l-a băgat după gratii pe maleficul Stark și totul părea în regulă în Rotterdam. Dar Stark plănuiește răzbunare chiar și din închisoare, vizând legendara Coroană a Țarului. Vor reuși Pietje și Clubul Mâna Neagră să îl păcălească din nou pe Stark și să dejoace la timp noul său plan periculos ?
Totul pare perfect după ce Pietje Bell și infama sa „bandă Mâna Neagră” îl bagă după gratii pe Stark, maleficul magnat al ziarelor. Mai mult, sora lui Pietje e logodită acum cu rivalul lui Stark, Paul Velinga. Dar, când amenințarea lui Stark răzbate chiar și din siguranța aparentă a închisorii, vor reuși Pietje Bell și a sa „bandă Mâna Neagră” să îl oprească la timp?