T'es pas bien là ?
Vivian Bruchez și prietenii săi explorează pante abrupte, într-o iarnă excepțională. Traseele impracticabile anterior devin acum posibile atunci când abilitățile, experiența și condițiile se aliniază. Trăiește fiorul de a sta pe o pantă de 50 de grade, pregătindu-te pentru prima întoarcere. Doar câțiva au abilitățile necesare pentru a putea face asta.