Lost in Karakorum
Zborul epic de 1500 km al lui Damien LACAZE și Antoine GIRARD în inima munților Himalaya și Karakorum. Această călătorie este un preludiu și metodă de aclimatizare pentru urcarea cu parapana pe Spantik (7027 m) în două zile, din cel mai apropiat oraș. „Este realizabil? Care sunt limitele unei astfel de ascensiuni? Ne putem întoarce cu adevărat nevătămați?”