Misiune spre Soare
La 90 de mil. de mile de Pământ, o navă de mărimea unei mașini mici se îndreaptă spre Soare cu o viteză amețitoare, sfidând căldura și radiațiile extreme ale stelei de care depinde viața pe Pământ. Aceasta este misiunea sondei solare Parker, trimisă de NASA să studieze soarele și să colecteze date despre furtuni solare potențial catastrofale.