Apollo: Misiunile spre Lună
La sfârșitul anilor 1960, programul spațial al Statelor Unite s-a apropiat de obiectivul său de a trimite oameni pe Lună, dar aceasta era o călătorie care începuse cu mulți ani înainte. Aceasta este povestea proiectului Apollo - 12 ani, 12 emisiuni cu echipaj uman, un obiectiv imposibil. Cu imagini și audio din arhivă, acest documentar remarcabil aduce o nouă perspectivă asupra unui moment incredibil din istoria umană.