Giants and the Morning After
În miticul oraș suedez Ydre, unde odinioară umblau uriași, primarul idealist prețuiește fiecare nouă naștere. Această poveste cinematografică îmbină miturile creației cu viața de zi cu zi, explorând cu umor viața comunității, responsabilitatea și momentele simple și profunde care leagă generațiile în acest loc mic și magic.