Elsa & the Night
Elsa nu doarme, îi e frică. Mai exact, n-a închis un ochi de 30 de ani. Într-o dimineață, devreme, stând la masa din bucătărie, găsește un musafir nepoftit. Creatura se dovedește a fi chiar Noaptea ce stă ascunsă sub o canapea. Elsa îi povestește despre viața ei și despre elefantul pe nume Olaf, bun prieten, iar Noaptea o însoțește într-o călătorie emoționantă.