Friends
Doi prieteni diferiți, unul mic și unul înalt, adoră să-și petreacă timpul împreună, până când lumile lor încep să se ciocnească. Bucuria se transformă în tristețe, iar diferențele par imposibil de depășit. În scurtmetrajul său de 8 minute, „Friends”, Florian Grolig folosește animația minimalistă pentru a spune o poveste emoționantă, amuzantă și ingenioasă despre prietenie, conflict și speranță.
În scurtmetrajul său animat de aproape 8 minute, „Friends”, cineastul Florian Grolig spune povestea acestor doi amici neobișnuiți printr-o animație minimalistă, dar plină de artă. Complicațiile prieteniei lor sunt prezentate în secvențe scurte și antrenante, când amuzante, când emoționante și mereu pline de surprize.
„Friends” nu are nevoie de dialog. În acest scurtmetraj fermecător și ingenios, emoțiile și mesajele se transmit de la sine, fără cuvinte.