The Hidden Holocaust
Credem că știm întreaga dimensiune a Holocaustului. Nu este așa. Echipe de investigatori descoperă adevărata sa amploare.
Credem că știm întreaga dimensiune a Holocaustului. Nu este așa. Înaintea lagărelor de exterminare, milioane de oameni au fost uciși într-un Holocaust al gloanțelor care a măturat Europa de Est. Nimeni nu știe câți au fost omorâți, iar morții nu au fost niciodată găsiți. Acum, echipe de investigatori folosesc analiza criminalistică și tehnologia de ultimă generație pentru a stabili adevărata amploare a Holocaustului.