Apărând Europa
„Apărând Europa” explorează incredibilele feluri în care diferite țări europene și-au protejat granițele pe parcursul ultimilor o mie de ani.
„Apărând Europa” explorează strategiile, armele și structurile incredibile folosite de diverse țări europene pentru a-și apăra teritoriul de-a lungul vremii. Explorăm rolul esențial jucat de aceste povești și locuri adesea uitate, pe parcursul a peste 2.000 de ani de istorie, în formarea țărilor și granițelor actuale ale Europei.