Atac aerian mortal: Aeronava MH17
Un tată a doi copii, blogger amator, adună o echipă de detectivi online pentru a dezvălui adevărul despre prăbușirea zborului MH17, soldată cu 298 de morți.
Iulie 2014. Zborul MH17 al Malaysian Airlines se prăbușește în Ucraina, ucigând toate cele 298 de persoane aflate la bord, iar circumstanțele accidentului sunt învăluite în mister. Cu un război în plină desfășurare în jurul locului prăbușirii, dezinformarea este peste tot. Guvernele occidentale se chinuie să obțină detalii, iar un civil, tată a doi copii și blogger amator, Eliot Higgins, caută răspunsuri. Cu o echipă de detectivi online alături, Eliot este pregătit să lupte până la capăt pentru a afla adevărul. Combinând intriga geopolitică din NAVALNÎI și LOCKERBIE cu palpitantele investigații online din JOS LABELE DE PE PISICI, acest captivant serial documentar investighează cel mai semnificativ accident aviatic al secolului XXI, o luptă internațională dintre David și Goliat ce urmărește o echipă de eroi improbabili care își riscă viața în lupta pentru dreptate.