Baftă, Charlie: Călătoria
Este o vacanță de iarnă pe care cei din familia Duncan nu o vor uita prea curând. Aventura începe când cei din familia Duncan, care sunt în drum către Palm Springs pentru a petrece sărbătorile cu părinții lui Amy, sunt despărțiți după ce Teddy (Bridgit Mendler) ia o decizie de ultim moment să renunțe la locul ei din avion pentru un bilet gratis. Nedorind să stea deoparte și să își lase fiica să călătorească de una singură, Amy (Leigh-Allyn Baker) coboară și ea din avion… numai că descoperă că următorul zbor către Palm Springs este după Crăciun. Între timp, restul familiei ajunge în Palm Springs, dar lucrurile nu sunt deloc mai ușoare pentru ei. Bob (Eric Allan Kramer) încearcă să aibă grijă de Charlie (Mia Talerico), supravegheat de ochiul de vultur al mamei lui Amy, Petunia (Debra Monk); PJ (Jason Dolley) învață despre lucrurile de apreciat și cele care lasă de dorit legate de piscina bunicilor lui; iar Gabe (Bradley Steven Perry) realizează rapid neajunsurile inițierii bunicului Hank (Michael Kagan) în tainele jocului său video.