Ultima plăcere
După ce Molly Kochan primește un diagnostic de cancer mamar metastatic în stadiul IV, ea decide să își părăsească soțul pentru a explora complexitatea dorințelor sale sexuale pentru prima dată în viață, cu cea mai bună prietenă a ei, Nikki, alături de ea.
Serialul „Ultima plăcere”, produs de FX, este inspirat din povestea reală a lui Molly Kochan, împărtășită inițial într-un podcast Wondery creat împreună cu cea mai bună prietenă a ei, Nikki Boyer. După ce Molly primește un diagnostic de cancer mamar metastatic în stadiul IV, ea decide să își părăsească soțul, Steve, și începe să exploreze întreaga profunzime și complexitate a dorințelor sale sexuale pentru prima dată în viața ei. Curajul și sprijinul de a porni în această aventură îi vin de la prietena ei cea mai bună, Nikki, care îi rămâne alături până la sfârșit.
Molly se bizuie pe Nikki, prietena ei cea mai bună, după ce primește un diagnostic tulburător.
Molly și Nikki merg la o petrecere erotică, unde dorințele lui Molly o duc în locuri neprevăzute.