Cum să mori singur
„Cum să mori singur” spune povestea lui Mel, o negresă falită și grasă, angajată la aeroportul JFK, care n-a fost niciodată îndrăgostită și care a uitat cum să viseze. Asta până când vede întâmplător moartea cu ochii, lucru care o provoacă să-și ia, în sfârșit, zborul și să înceapă să trăiască viața prin orice mijloace.