Edge of Space
În 1961, în plin vârf al cursei spațiale SUA–URSS, un pilot de testare ambițios din USAF este recrutat de NASA pentru o misiune suborbitală îndrăzneață cu un X-15 hipersonic, cu implicații „astronomice”. Inspirat de evenimente istorice reale.