High Fidelity
Rob, proprietarul unui magazin de muzică căruia îi place să facă liste, îşi povesteşte cinci relaţii ratate, inclusiv pe cea din prezent.
John Cusack este Rob Gordon, proprietarul unui magazin aproape falimentar de muzică din Chicago. El vinde muzică așa cum se făcea odinioară - pe discuri de vinil, cu ajutorul a doi angajați trăsniți, amuzantul rocker Barry (Jack Black) și mai liniștitul și retrasul Dick (Todd Luiso). Dar magazinul nu e singurul lucru eșuat din viața lui Rob. și viața amoroasă ajunge pe butuci când iubita lui, Laura (Iben Hjejle) îl părăsește, ceea ce îl obligă să-și examineze tentativele amoroase ratate din trecut în singurul mod pe care-l cunoaște. Cu „High Fidelity”, vă distrați pe muzică rock!