Waking the Titanic
Documentarul urmărește călătoria a 14 imigranți irlandezi din 1912, îmbarcați pe Titanic pentru o viață mai bună în America. Interviurile și reconstituirile oferă o perspectivă profundă asupra tragediei, evidențiind contextul socio-economic al Irlandei și perspectivele de viitor în Statele Unite.