Nepoții lui Donald
Donald încearcă să aplice psihologia infantilă (cu ajutorul unei cărți intitulate Instruirea modernă a copilului) pe cei trei nepoți ai săi aflați în vizită – Huey, Dewey și Louie – care adoră să se țină de pozne și să îl păcălească pe unchiul lor Donald, cel îndelung răbdător. Cartea are un impact redus asupra trioului buclucaș, care dezlănțuie prăpădul asupra lui Donald și a casei acestuia.