Oceanul pe uscat
Sondăm oceanele pentru a dezvălui secrete ascunse și lumi pierdute cu ajutorul tehnologiilor de vârf, imaginilor impresionante și cunoștințelor celor mai pricepuți arheologi marini. „Oceanul pe uscat” oferă noi și profunde perspective asupra istoriei civilizației umane și a Pământului însuși, scoțând la iveală orașe scufundate, epave și uimitoare minuni ale naturii din adâncuri.