Un detectiv dur trebuie să rezolve o serie de puzzle-uri și sarcini aproape imposibile pentru a salva viața iubitei sale și pentru a contracara un geniu criminal.
Detectivul Danny Baxter are parte de cea mai proastă zi din viața sa atunci când inamicul său criminal evadează din închisoare și se răzbună: îl forțează pe Danny să rezolve o serie de puzzle-uri și sarcini aproape imposibile pentru a salva viața iubitei sale.