Con Air - Avionul Condamnaților
În acest thriller plin de acțiune, un grup de condamnați violenți și mortali preiau controlul asupra unui avion, luându-i ostatici pe gardieni și stabilind un traseu în afara țării.
Cei mai înrăiți și periculoși criminali ai Americii sunt transportați cu Con Air, aeronavă blindată personalizată, echipată cu gardieni înarmați, cătușe pentru mâini și picioare și destinații super secrete de care nici măcar prizonierii nu sunt informați. Nimeni nu a scăpat vreodată dintr-o asemenea fortăreață zburătoare -- până acum. În acest thriller plin de acțiune, un grup de condamnați violenți și mortali preiau controlul asupra unui avion, luându-i ostatici pe gardieni și stabilind un traseu în afara țării. Poe, un deținut care și-a ispășit pedeapsa și este trimis acasă pentru a se reuni cu familia sa, se dovedește a fi un inconvenient care se luptă pentru controlul aeronavei, evitând dezastrul și, într-un punct culminant palpitant, aterizează avionul în siguranță în Las Vegas și îi aduce pe condamnați în fața justiției.