Brooklyn
Eilis, o tânără femeie, se mută dintr-un orășel din Irlanda în Brooklyn, New York, unde, spre deosebire de casă, are șansa de a munci și de a avea un viitor - și de a iubi pe italo-americanul Tony.
„Brooklyn” este povestea unei tinere pe nume Eilis (Saoirse Ronan) care se mută dintr-un orășel din Irlanda în Brooklyn, New York, unde, spre deosebire de casă, are șansa de a munci și de a avea un viitor - și de a iubi pe italo-americanul Tony. Când o tragedie de familie o aduce înapoi în Irlanda, se trezește absorbită de vechea ei comunitate, dar acum este curtată de Jim (Domhnall Gleeson). Pe măsură ce își amână în mod repetat întoarcerea în America, Eilis se vede confruntată cu o dilemă teribilă - o alegere sfâșietoare între doi bărbați și două țări.