Mangata
Într-o misiune dificilă pe Lună, Alya, o tânără astronaută, rămâne ruptă de lume și are parte de o întâlnire care o ajută să depășească un eveniment traumatizant din trecutul ei.
Micuța Alya și tatăl ei traversează Marea Mediterană pe o barcă dinspre Africa spre Europa, în căutarea unui loc sigur care să le devină casă. În mod tragic însă, barca se scufundă. Datorită „mångata”, adică „calea către Lună”, salvatorii o găsesc pe Alya, singura supraviețuitoare. Mulți ani mai târziu, o regăsim drept astronaută într-o misiune selenară importantă. În toiul misiunii, o problemă tehnică de comunicații o izolează pe Alya de cei de la centrul de comandă. Atunci are loc o întâlnire care o învață cum mångata, care i-a salvat deja viața o dată, o va ajuta să depășească trauma din trecut.