Roata norocului cu vedete
O nouă abordare a emblematicului concurs TV. Prezentată de legende ale culturii pop, emisiunea aduce laolaltă vedete care învârt cea mai faimoasă roată din lume și dezleagă puzzle-uri cu cuvinte pentru a câștiga până la un milion de dolari de donat unei cauze caritabile la alegere.