Lupta între destine
Este destinul prestabilit? Cine îl poate descifra? Un concurs revoluționar îndrăznește să răspundă la întrebare. Cei mai buni 49 de maeștri ai divinației din Coreea se înfruntă într-o luptă a orgoliilor. Supraviețuiesc doar cei ce pot citi cu adevărat soarta. Cine va câștiga?
Prima înfruntare este „Lupta intuiției”. Doar cei ce prezic soarta corect se califică.
Pot doi prezicători să ghicească simultan soarta unei vedete ce vine la <Battle of Fates>?
În „Lupta sufletelor” se alină suferința legată de cei care au murit. Cine va câștiga?