Dramă, SF
Polonia, începutul anilor '80. Olga are șapte ani și își iubește foarte mult tatăl. Când îi moare greierele, își dă seama că timpul nu poate fi dat înapoi. Ca s-o consoleze, tatăl ei îi spune o poveste ciudată care explică natura timpului, despre un uriaș cu diamante în loc de ochi. Curând, viața amândurora este afectată de această legendă. Diamantele sunt reale!