Un bărbat în haine de pușcăriaș e găsit mort pe Plaja Citadelei. Pentru comisarul Vincent Pelletier începe o anchetă stranie și delicată, deoarece victima e un prieten apropiat al procurorului Clergeau, care se ocupă de caz.
Un bărbat în haine de pușcăriaș e găsit mort pe Plaja Citadelei. Pentru comisarul Vincent Pelletier începe o anchetă stranie și delicată, deoarece victima e un prieten apropiat al procurorului Clergeau, care se ocupă de caz. În plus, pe Vincent îl tulbură faptul că pe insulă vine sora lui vitregă, Margaux, hotărâtă să dovedească nevinovăția tatălui lor, care e închis la Saint-Martin-de-Ré pentru viol și crimă.