Der kleine Vogel und das Blatt
O singură frunză galbenă atârnă pe o ramură golașă. O pală de vânt o trimite în zbor prin pădurea ninsă de iarnă. Bucuroasă, micuța pasăre pornește în zbor. Însă vulpea cea roșcată poftește în umbră.