Squanto: legenda ultimului războinic
Squanto, un tânăr războinic răpit din țara sa natală și înrobit, trebuie să lupte cu pericole imposibile într-o călătorie disperată spre casă. Mânat de pasiunea de a fi liber, el riscă totul pentru a scăpa de răpitorii săi.
Pregătește-te pentru acțiune non-stop în această poveste incitantă despre un amerindian care sfidează șanse incredibile în lupta sa pentru libertate! Squanto, un tânăr războinic răpit de pe pământul său natal și înrobit, trebuie să lupte împotriva unor pericole imposibile într-o călătorie disperată spre casă. Mânat de pasiunea de a fi liber, el riscă totul pentru a scăpa de răpitorii săi, înfruntând sălbăticia și triumfând, în cele din urmă, ca un mare lider. O poveste adevărată și vie despre setea nestăvilită de independență a unui om, SQUANTO: LEGENDA ULTIMULUI emoționează prin acțiune de mare forță și inspiră prin curajul legendar!