Parcurile naționale al Americii
America's National Parks prezintă peisajele și fauna sălbatică a zece parcuri incredibil de diverse și frumoase - unele celebre, altele surprinzător de necunoscute. Serialul va arăta americanilor și lumii că fiecare dintre aceste parcuri este o bijuterie naturală și împreună ar trebui să fie sărbătorite ca o comoară națională.