Eveline's Asian Favourites
În Eveline's Asian Streetfood, Eveline Wu ne arată cum să gătim cele mai delicioase preparate asiatice în mai puțin de 15 minute. Ne va învăța cum să gătim acasă rețete delicioase de mâncare de stradă asiatică. Ne explică pas cu pas cum să punem rapid ceva delicios pe masă. Fiecare episod promovează bucătării diferite, permițându-ne să descoperim preparate culinare din întreaga lume.
În Eveline's Asian Streetfood, Eveline Wu ne arată cum să gătim cele mai delicioase preparate asiatice în mai puțin de 15 minute. Eveline Wu este bucătar și deține 18 restaurante. În fiecare episod, ne arată cum să pregătim mâncare de stradă asiatică acasă. Ne explică pas cu pas cum să punem rapid și ușor ceva delicios pe masă. Fiecare episod promovează bucătării diferite, permițându-ne să descoperim preparate culinare din întreaga lume. De acum încolo, poți pregăti cea mai delicioasă mâncare de stradă chiar la tine acasă.