Chip Și Dale: Viața În Parc
Doi zburdalnici micuți trăiesc aventuri colosale și se bucură de viața într-un parc de metropolă. Chip cel prăpăstios și Dale cel visător sunt perechea perfectă: prieteni la cataramă care se scot din minți. În căutarea lor continuă de ghinde celor doi perdanți li se alătură Pluto, Butch și alte personaje Disney emblematice, în lupta lor cu răutăcioșii mari și mici.
O cutie de livrări îl irită pe Chip / Dale îl suspectează pe Chip / O ghindă îl vrăjește pe Chip.
Chip și Dale se pierd într-o tufă / Dale e pilot de teste / Chip și Dale în aventura subacvatică.
Chip se pune cu familia greșită / Veverițele pleacă în vacanță / Șeriful Chip conduce parcul.
Pluto e un oaspete nepoftit / Minciuna lui Dale îi face probleme / Dale are nevoie de o îmbrățișare.
Dale e regele castelului gonflabil / Chip și Dale adoptă un ou rătăcit / Chip descoperă forțe noi.
Chip nu e inclus la iazul rațelor / Chip și Dale devin gorile / În parc sosește un câine mai cu moț.
Butch crede că e bântuit / Chip și Dale ascund o crimă / Chip concurează cu Dale la gătit.
Chip și Dale devin detectivi / Dale o invită pe Clarice la cină / Dale meșterește prin casă.
Chip și Dale se aventurează în oraș / Chip și Dale sunt păcăliți / Dale s-a săturat să fie acolit.
Chip și Dale comandă un festin / Donald e închis în parc noaptea / Donald are probleme cu drujba.