Seara de pizza
Un grup de studenți coboară în holul căminului să-și ia pizza comandată. Problema e că sunt drogați până peste cap de la un drog artizanal, iar simpla coborâre a două etaje devine o aventură psihedelică ce îi va schimba cu totul.