Mike & Nick & Nick & Alice
O comedie plină de acțiune și extrem de amuzantă, nerecomandată minorilor, despre doi gangsteri și femeia pe care o iubesc amândoi, cu toții încercând să supraviețuiască celei mai periculoase nopți din viața lor. De parcă asta nu ar fi suficient, în ecuație mai apare și o mașină a timpului.