Brown Bread
Áine își lasă în urmă orășelul irlandez pentru a-și urma visul la New York. Însă o rețetă, un conflict între generații și o atitudine fără compromisuri o aduc înapoi într-o confruntare culinară cu mama ei, forțând-o să descopere care e adevăratul preț al succesului.