Rezidentul
Rezidentul este un serial emoționant de dramă medicală, care urmărește ultimii ani de pregătire ai unui tânăr medic, ce dezvăluie adevărul despre ceea ce se întâmplă cu adevărat, atât lucrurile bune, cât și cele rele, în spitalele din întreaga țară.
Conrad Hawkins este unul dintre cei mai buni medici ai spitalului Chastain Park Memorial. Fermecător și arogant, lui Conrad îi place să adopte o abordare neconvențională ori de câte ori este posibil și crede că este datoria lui personală să spulbere iluziile romantice ale rezidenților din primul an. Dr. Devon Pravesh este un idealist naiv, cu principii morale bine stabilite, dar cu ajutorul lui Conrad, acesta începe să realizeze că practicarea medicinei este o afacere, ca oricare alta, cu pacienți nu tocmai inocenți și medici supuși greșelilor.