New Amsterdam
Inspirată de Bellevue, cel mai vechi spital de stat din SUA, această dramă medicală aparte e centrată asupra doctorului Max Goodwin, noul director medical al instituției, care e hotărât să înlăture birocrația și să ofere îngrijiri de top.
Bloom, Iggy și Reynolds îl susțin pe Max, care se luptă cu emoțiile provocate de decizia lui Helen.
Max testează un nou program de economii, iar Reynolds află un adevăr dureros despre tatăl său.
Max e criticat că-și ia o zi liberă pentru sănătate, iar Bloom se luptă cu stresul.
Max investighează un caz periculos de malpraxis. Bloom îi face surorii sale o mărturisire uluitoare.
Max își propune să facă New Yorkul mai sigur, iar Iggy vrea să ajute familia unui copil surd.
New Amsterdam gândește o strategie după o decizie a Curții Supreme, iar Bloom are o veste uriașă.
Iggy cunoaște un îngrijitor cu talente nepământene. Wilder învață o lecție despre diagnostic.
Bloom și sora ei fac un pas înainte, iar Reynolds are de luat o decizie dificilă.
Max fuge într-un team building după întoarcerea lui Helen. Reynolds îl operează pe fiul unui coleg.