The Intelligent Hand
Crafts in Peril prezintă lumea pe cale de dispariție a meșteșugului tradițional, prin viețile a cinci artizani, care dezvăluie semnificația culturală în pericol și pierderea profundă în cazul în care aceste meșteșuguri dispar.