The Ponds
Ascunse în inima parcului Hampstead Heath, trei iazuri devin refugiu pentru o comunitate aparte de înotători. De-a lungul unui an, documentarul surprinde ritualurile lor cotidiene, conversații și reflecții tăcute. Un tablou al unei oaze urbane unice, unde oamenii își găsesc refugiu, sunt conectați și trăiesc momente de pace departe de viețile lor agitate.